Total Pageviews

Tuesday 22 September 2015

Czarno - biale w kropki / Black and white with dots

Dzień dobry :)
Dzisiaj mam dla Was czarno - białą kartkę,którą zrobiłam zainspirowana wyzwaniem na blogu producenta dekoracji "Papelia". W wyzwaniu wziąć udziału nie mogę,bo wymagane jest użycie produktów tego producenta,a nie mam żadnych w tej chwili,ale tamat tak mi się spodobał,że kartkę i tak zrobiłam.
Jeśli macie ochotę wziąć udział w wywaniu Czarno białe w kropki,to to jest jest jeszcze dużo czasu,tu jest link do bloga .

Update : Okazało się,że jednak mogę wziąć udział,czegoś nie doczytałam :D


Good morning :)
Today I have for you black and white card,I made it inspired by a challenge on the  Papiela blog.
I can not to take a part in that challenge,because you have to use some products from this manufacture,and I don't have any at the moment,but I liked the theme so much,that I made the card anyway.
If you'd like to take a part in this Black and white with dots challenge still is  plenty of time,here is a link to the blog .

Uptade : I just got a news,that I can take a part in that challenge,I did not read the rules correct :D

]

Cudownego dnia Wam życzę! :)
  Have a lovely day everyone! :)




http://ttcrd.blogspot.ie/
















9 comments:

  1. W prostocie siła. Dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii. Daga DT Papelia

    ReplyDelete
  2. Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Regards,
    Tammi
    TTCRD DT

    makememories4life {My Blog}

    Through The Craft Room Door

    ttcrd.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wspaniała kartka, piękne kocury, dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za inspirujące wyzwanie,kocury dość długo czekały na swoją kolej,jak zobaczyłam temat to od razu wiedziałam,ze to jest to! :D

      Delete
  4. świetna kompozycja- to niebanalna kartka ślubna..Pozdrawiam w imieniu DT Papelii

    ReplyDelete
  5. Nie dało się chyba bardziej trafić w wytyczne wyzwania!
    A karteczka pierwsza klasa :) dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę,że kartka się podoba,dziekuję za miłe słowa :)

      Delete