Total Pageviews

Sunday 13 September 2015

Decoupage ITD...

Witajcie!
Dzisiaj będzie decoupage,moja piewsza,wielka kraftowa miłość :)
Od września tego roku mam zaszczyt i ogromną przyjemność wspołpracować z ITD Collection,
wiodącą polską firmą produkującą papiery do decoupage i nie tylko.
Będę tworzyć dla ITD  Collection i promować ich cudne papiery,bo są tego naprawdę warte!
W sklepie ITD Collection znajdziecie papiery klasyczne,soft i moje ulubione ryżowe,a także papiery do transferów.Bogate wzornictwo, piękna kolorystyka i  przystępne ceny sprawiają,że należą one do moich ulubionych i już od dawna używam przy tworzeniu moich prac.

Hello!
Today will be decoupage,my first,big craft love :)
Since September this year I'm honored to cooperate with ITD Collection,the leading Polish manufacurer of decoupage paper.
I will create for ITD Collection and promote their wonderful paper,because they are worth it!
At ITD Collection shop you'll find classic paper,soft and rice paper,and also transfer paper.Rich designs, beautiful colors and affordable price make them my favorite and Im using them for a long time to create my work.
Pokażę Wam moją najnowszą pracę,pudełko na herbatę z pięknym papierem ryżowym w stylu vintage.Jesli Wam się podoba i chcielibyście go kupić wystarczy kliknąć tutaj.

I'd like to share with you my new cration,a tea box decoupaged with beautiful viintage style rice paper,If you like this paper and would like to buy it you just click here.







Ozdobny pasek na papierze był za krótki,żeby objąć cały bok wieczka,więc umieściłam go z przodu,a na bokach domalowałam ręcznie.
Decorative strip from rice paper was too short to cover the sides of the lid, so placed it on the front  and painted on the sides by hand.






Mam nadzieję,że podoba się Wam papier i moje pudełko ;)
Dziękuję za odwiedziny i komentarze,miłej niedzieli!
Hope you like the paper and my box :)
Thank you for visiting and your comments,have a nice Sunday!

Produkty użyte do zrobienia pudełka:
Papier ryżowy ITD R 495, farby akrylowe,lakier akrylowy,szablon,wosk.

Supplies used to make the box:
rice paper ITD R 495, acrylic paints,acrylic varnish,stencil,wax.




http://itdcollection.com/Papier-ryzowy-R495



2 comments: