Total Pageviews

Sunday 18 February 2018

Eko album/Eco album

Witajcie! :)

Wciąż robię albumy,tak mi się to spodobało,że nie mogę przestać 😄Mam zaczętych kilka,bo jak mi jakiś pomysł przyjdzie do głowy,to od razu zaczynam,żeby nie zapomnieć,haha
A że przyszła do mojego sklepiku paczka z EkoDeco,mam teraz albumów masę,w tym z drewnianymi okładkami.
I dziś pokażę Wam jeden z takich albumów,a żeby było tematycznie - ekologogicznie,ozdobiłam go liśćmi szkieletowymi.Jest to mój własny pomysł,nie widziałam takich albumów nigdzie,więc jestem bardzo zadowolona i dumna z własnej kreatywności 😊


Hello! :)
 
I still make albums, I liked it so much that I can not stop 😄I got started a few, because if any idea comes to my mind, I have to start straight away, to not forget, haha

And that the package from EkoDeco came, now I have mass albums, including those with wooden covers.
And today I will show you one of these albums, and to be thematically - ecologically, I decorated it with skeleton leaves. This is my own idea, I have not seen such albums anywhere, so I am very happy and proud of my own creativity 😊




Miłego dnia!:)
Have a nice day! :)

1 comment:

  1. Piękny jest Twój album. Okładka bardzo mi się podoba. Ja przygotowałam kilka baz albumowych, samodzielnie skleiłam, ale jakoś trudno zabrać mi się do ozdobienia ich. Pozdrawiam. U nas dzisiaj piękny, słoneczny dzień.

    ReplyDelete