Total Pageviews

Tuesday 21 February 2017

Kartki trzy / Three cards

Witajcie! :)

Kiedy się dziś obudziłam,pierwszą myślą był LOFT!  Dla tych,którzy nie wiedzą co to LOFT,jest to nazwa kolekcji papieru UHK Gallery :D Myśl ta była tak głośna,że szybko wypiłam kawę i poleciałam do pracowni,żeby ją uciszyć,inaczej cały dzień by mi wrzeszczała,haha 
W rezultacie powstały trzy kartki,z fajnymi napisami,dwie ozdobiłam moimi kwaitkami,a na jednej usiadł motylek :)

Hello! :)
When I woke up today, the first thought was LOFT! For those who do not know what a LOFT is,it's the name of the paper collection UHK Gallery: D This thought was so loud, that quickly drank coffee and I flew to the studio to shut her up, otherwise it would be screaming the whole day, haha

The result is three cards, with cool inscriptions, two embellished my flowers, and at the one sat a butterfly :)











Miłego dnia kochani! :)
Have a nice day my dears! :)

No comments:

Post a Comment