Total Pageviews

Thursday 8 December 2016

Znowu wygrałam! :)) / I won again! :))

Witajcie! :)

Ależ jestem szczęśliwa! Moje cudne sanie z choinką przejechały przez blog: I like challenges i wygrały wyzwanie "Zimowe kwiaty"!  

Mówiąc o wyzwaniach,chciałabym Wam przypomnieć,że na blogu Flowers Handmade Blog trwa nasze pierwsze wyzwanie świąteczne "Poinsecje".Zachęcam do udziału w zabawie,nagroda jest super!!! 

Hello! :)

I'm so happy! My wonderful sleigh with a Christmas tree passed through the blog I like challenges and won the challenge "Winter flowers"! 😀

 Speaking of the challenges, I'd like to remind you that on the blog Flowers Handmade Blog our first Christmas challenge "Poinsettias"continues. I encourage you to join in the fun,the prize is superb!!!

 Dziękuję,za odwiedziny,cudownego dnia! 💓
 Thank you for your visit,have a wonderful day! 💓


2 comments:

  1. Twoje wygrane wcale mnie nie dziwią, bo tworzysz istne cudeńka. Gratuluję, przesyłam moc serdecznych pozdrowień i uśmiechów. :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pięknie dziękuję! :)Twoje komentarze zawsze sprawiają,że się uśmiecham,warto chocby tylko dla nich tworzyć :))) Buziaki!

      Delete