Total Pageviews

Tuesday 8 November 2016

:)

Witajcie!
Mam nadzieję,że wybaczycie mi długą nieobecność,nie zdawałam sobie sprawy,że to już miesiąc minął.
Miałam tak dużo pracy,warsztaty kwiatkowe,warsztaty decoupage,zamówienia i tworzenie wszystkiego co się da  z myślą o świętach,gorący czas nastał i miesiąc zleciał jak tydzień.
Ale obiecuję poprawę,nawet jak nie będę mieć czasu,żeby coś więcej napisać,to przynajmniej pokażę zdjęcia :)
Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze,wielką radość sprawia mi to,że podobają się Wam moje prace :) Dziś na prośbę +Ksantypa Opowiada będą kwiatki z foamiranu,dziękuję Ci bardzo za przemiłe komentarze :)

Hello!
I hope you will forgive me a long absence, I did not realize it was a month passed.I had so much work, flower making workshops, decoupage workshops, orders and creating everything possible in a view of Christmas, hot time has come and month flew like a week.But I promise the  improvement, even if I do not have time to write something more, then at least I will show the pictures :)

Thank you for your visit and comments, a great joy for me that you liked my work :) 
Today at the request  Ksantypa Opowiada will be foamiran flowers, 
 thank you very much for your lovely comments!


Róża zrobiona metodą "na zimno" bez użycia żelazka,dzięki warsztatom on-line Olgi Bielskiej :)
Ola jest niesamowicie uzdolnioną osobą,tworzy cudeńka w różnych technikach,a jej kwiaty są przepiękne.

The rose made using a "cold method" without an iron,thanks to online workshop by Olga Bielska :)
Ola is an incredibly talented person,creates marvels in many techniques,and her flowers are wonderful.

3 comments:

  1. Trzeba mieć jednak talent, aby robić takie cudeńka. Przesyłam serdeczne pozdrowienia i życzenia dalszych cudowności na blogu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa!
      Pozdrawiam ciepło:)

      Delete
  2. Prześliczne kwiatki foamiranowe, piękny dobór kolorystyczny:). Pozdrawiam

    ReplyDelete