Total Pageviews

Saturday 27 August 2016

Wróciłam! / I'm back! :)

Witajcie :)

Nie było mnie tu przez chwilę,bo pojechałam do Polski na ślub mojej przyjaciółki,gdzie miałam przyjemność być świadkiem :) Po powrocie miałam tyle rzeczy do zrobienia,że zapomniałam o całym świecie.Pomału wszystko wraca do normy,więc mam chwilę na spotkanie z Wami.
Dziękuję,że zaglądacie,nawet jak mnie nie ma,miło jest wrócić do domu :)

Dzisiaj mam do pokazania tylko kwiatki,zrobione z foamiranu,kolorowane tuszami Latarnia Morska,
mam nadzieję,że się Wam spodobają :)

Hello :)

I wasn't here for a while,because I went to Poland for my best friend wedding,where I had a pleasure be a maid of honor :) When I was back to Ireland,I had so many things to do,that I forgot about whole world.
Now everything is back to normal,so I have a while to meet you again.
Thank you for visiting my blog,even if I'm not here,it's nice to be back home :)

Today I have to show you only flowers,made out of foamiran,colored with pastel inks from Latarnia Morska. I hope you will like them :)
Miłego weekendu życzę wszystkim! :)
Have a nice weekend everyone!

No comments:

Post a Comment