Total Pageviews

Monday 29 February 2016

Mixed media steampunk picture

Dzień dobry :)
Chcę się dzisiaj podzielić z Wami moją ostatnio skończoną pracą,obrazem mixed media.
Miał być zegar,ale zmieniłam zadanie i na bazie zegara z MDF powstał obraz.
Jest dość duży,30cm średnicy,użyłam papieru ryżowego Stamperii,tekturowych zębatek od Dusty Attic,
malowany farbami od Modern Masters i Deco Art.
Bardzo fajnie mi się pracowało i muszę powiedzieć,że podoba mi się osiągnięty efekt.
Mam nadzieję,że Wam też się spodoba :)

Good morning :)
Today I'd like to share with you my latest creation,mixed media picture.
I was going to make a clock,but I've chenged my mind,and I create a picture on the MDF clock base.
It's pretty large,30cm diameter,I used rice paper from Stamperia,chipboard cogs from Dusty Attic,
painted with the paints from Modern Masters and Deco Art.
I really enjoyed the process and have to say I like the final result.
Hope you like it too :)



                                      Dziękuję za odwiedziny,życzę Wam cudownego tygodnia!
                                          Thanks for stopping by,have a wonderful weekend!

No comments:

Post a Comment