Total Pageviews

Thursday 29 October 2015

Pierzasta choinka / Feathery Christmas tree

Dzień dobry :)
Ostatnio zajęta byłam malowaniem mebli do mojej pracowni,no i porządkami,bo bałagan robi się sam,ale porządek to już nie.W związku z tym nie stworzyłam zbyt wiele,,jedną kartkę skończyłam,druga prawie skończona,niezbyt to imponujące,ale mam nadzieję na poprawę ;)
A oto kartka,chciałam żeby była inna i wymyśliłam choinkę z piórek.Ozdobiłąm ją płatkami miki i brokatem,dodałam tekturowe śnieżynki i piękny napis i kartka gotowa! :)

Hello :)
I've been busy lately with painting furniture for my studio,and cleanup,so I didn't create to much,just one card finished and another one almost done,not to impressive, but I hope will be better soon ;)
And here is the card,I wanted something different and I made up a feathery Christmas tree.
I decorated it with some mica flakes and glitter,added chipboard snowflakes and lovely sign and the card is ready! :)


                                  Dziękuję za odwiedziny i komentarze,pozdrowienia!
                                       Thank you for visiting and comments,greetings!

2 comments: